Rendelés menete
Webáruházunk felépítése kényelmes és gyors tájékozódási lehetőséget biztosít a vásárlók számára, a menüpontok segítségével könnyedén navigálhat az áruházban.
A termékek egy része készleten van, ezt a termékleírásnál feltüntettük. A többi termék általában a megrendelés napján vagy másnap feladásra kerül / átvehető. Külföldi kiadványok esetén néha előfordulhat, hogy Magyarországon nem elérhetőek, így 3-5 napot igénybe vesz a beszerzésük. Erről értesítést küldünk. Ha sürgősen szüksége van a kiadványra, kérjük szíveskedjen feltüntetni a megjegyzés rovatban vagy érdeklődjön a képernyő jobb alsó sarkában található CHAT felületen vagy telefonon: 20/424-4061.
Az áruházban a menüpontok segítségével könnyen megtalálható a keresett termék, de lehetőség van részletes keresésre is. A keresőbe (jobb felső sarokban) csak a keresőszót (pl. tájegység, város, ország, útvonal) kell megadnia, és így a részletes ismertetőkben is keres, nem csak a termék címében. Az első néhány találatot legördülő listában adja meg, amennyiben leüti az entert, megjelenik az összes találat a beírt keresőszóra.
Kérjük helyezze kosárba a kiválasztott termékeket. Az első termék kiválasztása után a „vásárlás folytatása” gomb megnyomása után tud tovább böngészni, illetve termékeket a kosárba helyezni. A kosár tartalmát a „Kosár” gombra klikkelve is ellenőrizheti. Itt módosíthatja azt, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt. Ha a megrendelés mellett dönt, akkor kattintson a „Megrendelés” gombra.
Válassza ki az átvételi és fizetési módot, majd a számlázási és szállítási adatok minden mezőjét pontosan töltse ki: a megrendelés teljesítéséhez szükséges adatokat, például kapcsolattartó adatai, szállítási és számlázási adatai.
Megrendeléséről e-mailben visszaigazolást küldünk. Amennyiben nem kap visszaigazolást, ezt a 06 20/424-4061 telefonszámon (munkanapokon 10-17h) szíveskedjen jelezni. A visszaigazolásban csak arról tájékoztatjuk, hogy a rendelését rögzítettük. Amint készleten lesz és átvehető vagy átadtuk a futárnak, újabb értesítést küldünk.
A későbbi kényelme érdekében áruházunkban regisztrálhatja magát (nem kötelező), így később e-mail címének és jelszavának megadása után azonnal folytathatja a vásárlást, nem kell újra megadnia az adatait. Ha Ön regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát, használja az új jelszó kérésre funkciót. Ha itt megadja a regisztrált e-mail címét, akkor egy új ideiglenes jelszót küldünk Önnek e-mailben, kérjük ezzel lépjen be és biztonsági okokból azonnal változtassa is meg.
Webáruházunkban részszállításra abban az esetben van lehetőség, ha a többszöri kiszállítás díját a Megrendelő megtéríti. A folytatáshoz nyomja meg a „Tovább” gombot. Ekkor megjelenik az Ön megrendelésének összes adata, így ellenőrizheti ezeket. Ha mindent rendben talál, akkor a „Megrendel” gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését. Ha bankkártyás fizetési módot (Barion) választott a megrendelése során, akkor a véglegesítés után ki tudja egyenlíteni rendelése végösszegét.
Házhoz szállítás GLS futárszolgálattal
Szállítási idő: 1 munkanap
Előrefizetéssel: 2100 Ft
Utánvéttel: 2600 Ft
Fizetés online bankkártyával, előre utalással vagy utánvéttel a futárnál készpénzzel / bankkártyával. Kiszállítás munkanapokon – a feladás utáni munkanapon.
GLS csomagpontba vagy csomagautomatába szállítás
Szállítási idő: 1 munkanap
Előrefizetéssel: 1700 Ft
Utánvéttel: 1900 Ft
Kérjük a listából kiválasztani a csomagpontot, ahova a csomagot kéri.
GLS Csomagpontokon a legtöbb helyen lehetséges bankkártyás fizetés, de nem mindenhol áll rendelkezésre bankkártyás terminál, ezért célszerű, ha a Vásárló erről előre tájékozódik.
Magyarországon több mint 500 GLS CsomagPont üzemel. A csomagpontok helyéről és részletes nyitvatartási idejükről az alábbi linken található információ: https://gls-group.eu/HU/hu/eseti-szallitasok/gls-csomagpont
Az automatában 7 napig tárolják a csomagot, amelyről értesítik a címzettet. A csomag átvétele az értesítésben szereplő kód megadásával történik. Az utánvét kifizetése automata esetén kizárólag bankkártyával lehetséges. Segítség kérése a csomagautomatánál: Tel: +36 29/88-67-00
A csomagponton 5 munkanapig tárolják a csomagot, amelyről értesítik a címzettet. A csomag átvételéhez személyi okmány bemutatása szükséges. Fizetés: bankkártya / készpénz (Egyes csomagpontokon a bankkártyás fizetés nem lehetséges – ezt a csomagpont kiválasztásánál jelezzük.)
Kiszállítás munkanapokon – a feladás utáni munkanapon.
Foxpost csomagautomata
Szállítási idő: 2 munkanap
Előrefizetéssel: 1300 Ft
Utánvéttel: 1600 Ft
Kérjük a listából kiválasztani az automata helyét, ahova a csomagot kéri.
Az automaták helyéről innen is tájékozódhat: https://www.foxpost.hu/csomagautomata-kereso/
A megrendeléseket 1 munkanapon belül (vagy ha nincs raktáron, amint készletre kerül) betesszük a csomagautomatába.
Amikor a csomag átvehető, a Foxpost SMS / e-mail értesítést küld Önnek. Csomag átvétel 0-24 óráig lehetséges. Az értesítéstől számított 5 napon belül ki kell venni a küldeményt az automatából. Az automatánál csak bankkártyás fizetés lehetséges.
Házhoz szállítás MPL futárszolgálattal
Szállítási idő: 2-3 munkanap
Előrefizetéssel: 1990 Ft
Utánvéttel: + 600 Ft
Maximális méret: 9,9 kg; 180 cm körméret (hosszúság+szélesség+magasság); maximális hossz: 99 cm.
Nagyobb méretnél kérjük egyeztessen ügyfélszolgálatunkkal.
Fizetés online bankkártyával, előre utalással vagy utánvéttel lehetséges. A futárnál készpénzzel vagy bankkártyával lehet fizetni.
Kiszállítás munkanapokon – kétszer kísérli meg a futár. Utána a postán átvehető a csomag 5 munkanapon belül. Az MPL sms-ben küld értesítést.
MPL postapontra vagy csomagautomatába szállítás
Szállítási idő: 2-3 munkanap
Előrefizetéssel: 1050 Ft
Utánvéttel: + 600 Ft
Csomagautomata: max. 50 x 31 x 35 cm csomagméretig.
FIGYELEM! Az MPL csomagautomatában csak 2 MUNKANAPIG tárolják a csomagot az SMS értesítéstől számítva. Utána a postahivatalban lehet átvenni +5 napig.
Az utánvét kifizetése automata esetén kizárólag bankkártyával lehetséges.
A csomag átvétele az értesítésben szereplő kód megadásával történik.
Személyes átvétel – egyedi megbeszélés szerint: telefonos egyeztetés után Érd-Parkvárosban. Tel.: 20/424-4061 (egyeztetés munkanapokon 9-18 h). – INGYENES
A fenti árak csak Magyarországon belül érvényesek.
A számlát arra a névre állítjuk ki, ahonnan a banki utalás érkezett.
Külföldi címre is szállítunk, ebben az esetben a szállítás díjáról kérjük e-mailben érdeklődjön: [email protected]
Elállási jog gyakorlása
Megrendelése során Ön élhet a 213/2008. (VIII. 29.) és a 17/1999. (II. 5.) kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával.
Internetes vásárlások esetén Ön a szerződéstől az áru átvételét követő 14 (tizennégy) munkanapon belül indoklás nélkül elállhat, ezt az említett határidőn belüli írásos nyilatkozatának elküldésével jelezheti. Az átvétel dátumát bizonyítja a postai csomagjegyzék, illetve a futárszolgálat szállítójegyzéke. Elállásnál az Eladó köteles a Vevő által kifizetett teljes összeget (vételár és szállítási költség) haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 30 (harminc) napon belül visszatéríteni. Ezúton felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a vevő viseli az elállás esetén, az áru visszaszolgáltatásával kapcsoltban felmerült összes költséget. Az Eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Az Internetes vásárlásoknál is érvényesek a szavatossági jogok, ha a termék gyári hibás, akkor forduljon hozzánk minőségi kifogásukkal.
Adatvédelem
A FRIGORIA Könyvkiadó Kft. a birtokába jutott adatokat bizalmasan kezeli, kizárólag a rendelések teljesítéséhez használja fel, és semmilyen formában nem adja azt tovább. Kérjük olvassa el Adatkezelési tájékoztatónkat!
Amennyiben bármilyen kérdése vagy kérése van megrendelésével kapcsolatban kollégáink az alábbi telefonszámon várják jelentkezését (hétköznapokon 10-17h):
FRIGORIA Könyvkiadó Kft.
Telefon: (+36) 20/424-4061
E-mail: [email protected]